2011. március 21., hétfő

Masszívan a Punnany Massif-ban


Hosszas keresés és rendőrségi körözés után végre sikerült fülön csípnünk a Punnany Massif egyik dj-ét: R-Nold-ot. Válaszait nehezen sajtoltuk ki belőle, de tettlegességhez szerencsére nem kellett folyamodnunk.

Mikor kezdtél el zenével, zenéléssel foglalkozni?

A zene mindig is foglalkoztatott, viszont olyan szinten, hogy én irányítsam és esetleg bele is nyúljak a történésekbe, kb. 13-14 évesen kezdett érdekelni.


Mióta erősíted a Punnany Massifot? Hogyan lettél a csapat tagja?

Az ismeretség megvolt már előtte is a srácokkal, viszont hat éve talán, hogy először ugrottam be Stika helyett, aki akkor külföldön tevékenykedett. Aztán elkészült az első trekk, amiben már én is közreműködtem, majd valahogy ott ragadtam.

Fotó: facebook.com/djrnold

Honnan ismered a tagokat?

Pécs nagyon kicsi, (bár tény, hogy még így is össze tud futni az ember ismeretlen, csinos lánykákkal) nem emlékszem pontosan, mindenkivel máskor, máshogy. Bár az apropó talán ugyanaz volt: valami havonta ismétlődő "reBbuliban". Ez alól kivétel Wolfie, akivel az annak idején népszerű dc++ fájlcserélő hiphophub-ján akadtam össze.

Mikor éppen nem a lemezeket pörgeted, mivel ütöd el azt a rengeteg felesleges idődet?

Iskolába járok, tanulok, időben lefekszem aludni, korán kelek, és amikor csak tehetem, a szabadban vagyok a barátaimmal (röhög). Valójában ülök a kütyüim előtt, néha ráfrissítek a "fácséra", hogy képben maradjak, de azért, ha az időjárás engedi, tekerek egy kört a bringámon. Persze csak a 3D hatás miatt.

Mikor otthon unatkozol, vagy kicsi kocsiddal az autópályán száguldozol, milyen zenékre, lemezekre pörögsz? Kik a kedvenc előadóid, kik inspirálják a munkásságod?

Szeretem az instrumentális dolgokat, a (csak) lemezjátszóval összerakott zenéket, és az utóbbi időben Máté hatására az elektronikus témák is megfognak. Kezd eltűnni a "csőlátásom". Pretty lights, Gramatik, rjd2, 2tall, és néhány zúzda Borgore mix mindig megtalálható a tárban.

A rajongótáborotok igen népes. Esetleg van - rajtam kívül - valamilyen „bolond” rajongód/rajongótok?

A maga módján mindenki bolond. Szerencsére még nem találkoztam súlyos esetekkel, aranyosak, szeretnek minket, mi szeretjük őket.

Pucér nő ugrott már a színpadra mikor koncerteztetek? Esetleg ti ugrottatok pucéran a közönség soraiba?

Én nagyon díjaznám, ha lenne ilyen, de sajnos még nem volt. Zenéltem egy buliban, ahol valami promó keretein belül hirtelen a dzsudinéró (akkor még kezdő, implantátumoktól mentes felnőtt filmstatiszta) egy másik hasonló státusszal megáldott női egyeddel együtt alkotott performansza törte félbe az estét. Ha ez ér legalább felet, akkor, mivel ketten voltak, mondhatjuk, hogy igen, volt ilyen. Hahh!

Fotó: punnanymassif.hu

Volt már olyan, hogy az utcán megtámadtak esetleg autogrammért?

Szerencsére nincs ráírva a homlokomra, hogy nagyobb értékben hordok magamnál olyat, na meg a sapka jó álca a vadászó tekintetek ellen.

Egyre gyakrabban tűnik fel a neved különböző bulik plakátjain. Megfordult a fejedben, hogy otthagyod a srácokat és esetleg szólókarrierbe kezdesz?

Erre egy nagyon egyszerű és határozott 'nem' a válasz. A Punnany-t úgy kell elképzelni, mint egy ideális házasságot, ahol a feleség feltétel nélkül szereti a férjét, aki annak ellenére, hogy a kapcsolat ideális, néha félrelép, amiről persze a feleség mindig tud, ám mégsem rója fel megcsalásnak. Kicsit paradox, de így van.

Eszedbe jutott már, hogy Dévényi Tibi bácsi nyomdokaiba lépsz, és még nyolcvan éves korodban is a lejátszók mögé állsz?

Gondoltam már rá, hogy mi lesz mondjuk 20-30 év múlva. Az biztos, hogy "bedroom" szinten mindig is csinálni fogom. Olyasmi ez nálam, mint függőknek a dohányzás, a kávé vagy a drog (vagy manapság a fészbúk). Csak ez talán annyira nem káros.

A Punnany Massif-ról több információ itt: http://www.punnanymassif.hu/

Füstös Anna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése