2011. február 4., péntek

A Rézfarú bagoly

Nem vitás, manapság Sanyi a legnépszerűbb bagoly az univerzumban. Miután sikerült kiszabadulnia a rajongók gyűrűjéből, egy eldugott kávézó eldugott helyiségében kérdeztem életéről, terveiről és a Sanyiságról.
 
Az elmúlt pár hónapban rengeteg új rajongót szereztél, te hogyan viseled a celebséget, és a feleséged, Marika mit szól hozzá, nem féltékeny a körülötted lebzselő nőkre?

Celebség? Hát inkább mondjuk úgy: sok közös dolog van a celebek és köztem. Pl. a semmiből jöttünk, és fogalmunk sincs, hová tartunk. De! Engem nem csinált meg senki, csak megrajzolt. A népszerűségem az interneten és fészbukón már tényleg meglep engem is. Most látom, hogy a gondozóm barátai is jobban rajonganak értem, mint érte. Nyááháháhhááá!
Marikám már megszokta a dolgot. Tudod, ennyi év házasság után csak egyet kívánhatunk a másiknak: nekem mindegy, csak neked legyen jó szívem!

Azt már mindenki tudja, hogy Sanyinak lenni a legjobb, de miben manifesztálódik a Sanyilét királysága?

– Ingyen lángos, ingyen fröccs, ingyen más a politika.

Teljesen kiszipolyoznak a rajongók vagy azért marad némi szabadidőd?

– Szerencsére, mivel létem netes, akkor tépem ki a gépet és engem összekötő köldökzsinórt, amikor akarom. Napközben is próbálok figyelni, meg helyzetjelentésekkel foglalkozni, de az igazi nagyüzem általában az esti órákra esik. Amikor elérkezik a 10 óra, már nekem is van egy kis életem, amit szigorúan a gondozóm ápolásával töltök. Ilyenkor általában masszírozom a testét, hozok neki 1-2 kávét, leszaladok a sarokra cigiért, leviszem helyette a kutyát… próbálom megteremteni a nyugodt körülményeket hozzá, hogy tudjon dolgozni rajtam. Szegény ilyenkor már elég fáradt, de azért tolja… mert nagyon szeret engem.

Egyébként a gondozód mivel foglalkozik, amikor nem a te életedet egyengeti? Egyáltalán, milyen a kapcsolatotok, nem szeretnél lelépni tőle?

– Pályaelhagyó sok minden, de jelenleg grafiKUSS. A kapcsolatunk a kölcsönös szereteten és harmónián alapszik. Amikor csak magunk vagyunk, gyakran a térdére ültet és azt kérdezi tőlem: „Na most merre, hogyan Sanyikám? Mondjá' valamit, mert te rángattál bele!” Olykor aggódom is, nehogy megreccsenjen, ezért úgy döntöttünk, a mentális egészségünk megőrzése miatt olykor-olykor felkeressük a Változás Rendelő pszichológusát.

A főnököd, ugye, Jani, az erdész? Csak munka kapcsolat van köztetek, vagy esetleg összejártok esténként pálinkázni?

– Igen, F. Ösvény Jani alkalmazottja vagyok. Ezt a kérdést ugye te sem gondoltad komolyan? Szerinted, miután lehúzom a 8 órát vele, fát hasogat a hátamon, még elmegyünk sörözni, meg focicsajokról dumálni? Bár egyszer tettem egy kísérletet, amikor fizetésemelést akartam kérni...

Fészbúkon többen is felvetették, hogy téged kellene megtenni elnöknek, vannak ilyen irányú terveid? Sanyarchia lesz? Netán bevezetnéd a 6 napos hétvégét?

– Természetesen igen! Ha egyszer felkérnek az OWLszág vezetésére, akkor elfogadom. A Sanyarchia már elkezdődött! Nézz körül ITT, há’ széjjel tépnek a Zemberek! Egyébként a hétvégét 7 naposra tervezem és eltörölném a másnaposságot is.

Ha esetleg nincs még sajtósod, akkor már most jelentkeznék az állásra, ugyanis a jelenlegi munkahelyemen nem fizetnek túl sokat.

– Megfontolom. Mik lennének a feltételeid? Mert én csak aranyban tudok fizetni és nincs kisebb egységem, mint a talicska. Nem is tudom… Ha ez megfelel neked, akkor majd beszéljünk a gyémántocskákból kirakott Mozart fej mellett, a tükörteremtől balra.

Nekem bőven megfelel havi egy talicska arany, akkor erre később visszatérünk. De mesélj a világhírnév felé repítő csapatodról. Egy korábbi interjúdban említetted PRoskát. Ő írja a szövegeket és a gondozód papírra veti, vagy hogy megy ez? Szedtek/szívtok valamit a megbeszéléseken, amitől ennyire zseniálisak lesznek a képregények?

–PRoska a népszerűsítésemben vesz részt mostanában, mely twitteren és fészbukón folyik. A képregénycsíkok elkészültének nincsenek különösebben misztikus előkészületei. A gondozóm, a mindennapjait dolgozza fel kifordítva. Olykor pedig csak gondolatokat vet vektorba. Már annyian kérdezték tőlem, hogy mégis mit szedek? Jelentem: semmit! Amikor nem, akkor is az Operában voltam. Minden körülmények között!!!

Bandinak, a vesszőcskének mi a feladata, mit érdemes tudni róla?

Bandival, a mánágeremmel való ismeretség az erdei szakbarbárképzőig nyúlik vissza. Akkoriban nagyon sok éjszakát átmulatoztunk együtt, de közös gondolkodásunk idén kezdődött el. Megígérte, vesszőcskeként suhogtatja testemet, hogy kitűzött céljaimat elérjem. Ő az, aki a kapcsolatot tartja, pontosabban vegyül és máját áldozza értem a magasabb erdei körökben.

Garfield már többször is járt nálad, esetleg tervezed, hogy meglátogatod és viszel neki Sanyidasos pólót?

– Mijaza a Sanyidas? Nem tudom, miről beszélsz! Soha nem volt ilyen póló, akinek mégis van, az biztos ittas állapotban, temperával festette. Kéremkapcsoljaki!

Tervben vannak marketing termékek, amikkel tovább növelheted a népszerűséged?

– A jövő egész biztosan hoz még meglepetéseket. Most épp egy új szappan márkán gondolkodom, mert szeretnék még közelebb kerülni az emberekhez és simogatni őket. Nyááháháhhááá...

Köszönjük szépen, hogy rendelkezésünkre (SZ)álltál! Reméljük, csillagod továbbra is ilyen meredek pályán ível felfelé!

Ha kapcsolatba szeretnél lépni Sanyival, ITT megteheted
Ha pedig csak csendesen kívánsz rajongani, látogass el a blogjára: http://sanyiabagoly.blog.hu/


Piller Krisztián

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése